اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان
سرخط خبرها

چگونه شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور را پیدا کنیم؟ + روش‌ها

  • کد خبر: ۱۷۸۵۷۷
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
چگونه شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور را پیدا کنیم؟ + روش‌ها
شرکت کنندگان در آزمون سراسری برای دسترسی به شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکورشان چند راه دارند که در این مطلب به بیان آنها ‌پردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، داوطلبان برای دسترسی به شماره داوطلبی‌شان می‎‌توانند پس از تکمیل فرم ثبت نام، در رسید ثبت نامی شماره پرونده و کد پیگیری درج شده است و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور، این شماره داوطلبی خود را دریافت نمایند.

نحوه عضویت در سایت سازمان سنجش ۱۴۰۲

آن دسته از افرادی که در کنکور ۱۴۰۲ ثبت نام کرده ند و پس از اعلام نتایج کنکور سراسری تمایل به دریافت کارنامه خود دارند، می‌بایست در موعد مقرر وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده اعم از (شماره پرونده، شماره داوطلبی، کد پیگیری ثبت نام) اقدام به انجام سایر مراحل نمایند.

در این بین تعدادی از افراد نیز هستند که اطلاعات ثبت نامی خود را گم یا فراموش کرده و حال به دنبال بازیابی این اطلاعات می‌باشند. برای دریافت شماره داطلبی، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام داوطلبان می‌بایست مطابق مراحل گفته شده در این قسمت اقدام نمایند.

مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org، انتخاب گزینه ورود به سیستم پاسخگویی از منوی سمت چپ صفحه

دریافت شماره پرونده

اگر قبلا در سایت سنجش عضو بوده اید، اکنون روی گزینه "ورود به سیستم" کلیک کنید، در غیر این صورت طبق تصویر زیر روی دکمه "عضویت در سایت" کلیک کرده تا مراحل عضویت را انجام دهید.

نحوه دریافت شماره داوطلبی ۱۴۰۲

با کلیک بر روی صفحه عضویت در سایت مطابق تصویر به صفحه "عضویت در سایت" هدایت می‌شوید. در این صفحه می‌بایست اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه، استان محل اقامت، شهر و نشانی دقیق محل اقامت و آدرس ایمیل را تکمیل نمایید.

دریافت شماره پرونده

پس از تایید اطلاعات وارد شده، یک رمز عبور و نام کاربری به ایمیل شما ارسال می‌گردد. در صورت ارسال این اطلاعات ثبت نام شما در این سایت با موفقیت صورت گرفته است.

دریافت شماره داوطلبی

در این قسمت بعد از دریافت رمز عبور که به ایمیل شما ارسال شده، می‌توانید مجددا وارد صفحه اصلی شده و با کلیک روی گزینه "ورود به سیستم پاسخگویی" و انتخاب گزینه "ورود به سیستم"، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد پورتال پاسخگویی سازمان سنجش شوید.

سازمان سنجش sanjesh.org برای تمامی داوطلبانی که در کنکور سراسری ۱۴۰۲ شرکت کردند نتایج اولیه را منتشر کرده تا از وضعیت خود مطلع شوند. مندرجات کارنامه اولیه کنکور سراسری حاوی درصد دروس امتحانی، رتبه و تراز و وضعیت داوطلب برای شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد می‌باشد.

بررسی درست و دقیق کارنامه اولیه تاثیر زیادی در مرحله انتخاب رشته و قبولی در رشته محل دلخواه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->